I don't wanna be someone who walks away so easily. I'm here to stay and make the difference that I can make.

Jason Mraz - I Won't Give Up

Sitter och lyssnar på denna musik ↑ Hhaha, tyck vad ni vill men låten är fan inspirerande ^^ Har tillbringat dagen med att ordna datorn lite och även hemmet. Snäll dotter som jag är städade jag huset, precis som mamma bad mig. Fast egentligen behöver hon inte ens be mig, jag gör det ändå för att det ser ut som en svinstia. Eller SÅG ut, nu är det rent igen ^^ Renade hårddisken på datorn. Hade ingen plats kvar för något så det blev att föra över både filmer och bilder till min andra hårddisk. :) Om sisådär två-tre timmar drar jag och kollar på The Avengers. Awesoooome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0