DIY black, pyramid ring

Denna pyramid ring gjorde jag för inte så längesen och jag är rätt nöjd med den! Dock kan den vara lite känslig. Fick limma om det ett par gånger. Borde egentligen lägga en plastbit bakom nitar så man liksom limmar på plastet och inte bara fäster ihop dem. Nåja, kanske ska ta och gör en till? ^^ Allt jag använde mig utav är nitar (hade inga nitar med platt bak så det fick bli med de där huggtänderna) superlim, ring blanks (vet inte vad de heter på svenska..) och nagellack. Nagellacket är till för att måla den färgen man vill ha på nitarna, om nitarna inte är i den färgen som du vill ha så klart! Och så en plastbit. Jag hade som sagt ingen så fick limma ett par gånger, men till nästa gång så vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0