& you could never guess what we have been through today.

Jag kommer sova gott ikväll känner jag! Är heeelst slut i benen och magen! Så mycket stress och så mycket skratt på en och samma gång. Det var längesen jag garvade såhääääääär mycket! En dag fullproppad med både väntande, stress och skratt sitter jag äntligen här igen - nyduschad och glad. Förutom att jag försöker att rega några sl-kort så värker min vänstra tumme så jäävla mycket! Försökte desperat ta bort ett iphone-skal från min iphone som jag testade på eftersom att den precis hade kommit från posten. Så fick kämpa i minst en kvart och fan vad ont tummen gör nu.. Aja, ska inte klaga mer! Sista året börjar imorgon för mig, så.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0