Never give up, you never know what is just around the corner.


Davids födelsetårta 1/2-2012. Glömde gratta honom här på bloggen men det var då som jag var som stressad. Men ja, grattis i efterskott ^^ Och ja, det är en glasstårta. Orkade inte med vanliga tårtor för vi hade redan ätit massa från min födelsedag..
Missade 10 min av melodifestivalen, jag blev helt ledsen! :/ Så missade lite av Sean Banans låt, men nåja. Helt okej show och förvånadsfull så gillade jag faktiskt Dead by April. Den var riktigt sweet, gillar dock inte när han "skrek" men gillar the leadsinger (A) Ni som kolla vet ju redan att Loreen och Dead by April gick vidare, yeey! :) Nu sitter jag här och letar lite låtar till Iphonen. Har ganska blandad smak inom musik, som ni kanske vet så kom gärna med förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0