Words will just be words, till you bring them up to life.


Trots att veckan är över och helgen väntar så har jag fortfarande femtusensexhundratrettiofem saker kvar att göra. Gaaaah! Orkar inte ens nämna vad jag har att göra så nu byter jag ämne. Har haft ont i tandköttet sen igår kväll. Det känns som om jag tuggar på min tandkött, men i själva verket gör jag inte det. Först trodde jag att det var en visdomstand som höll på att växa ut, hahah! Helt sådär speciell och tror att den växer nu (A) Men det visade sig vara en liten mini infektion så det har liksom kommit upp en liten "bula" eller vad man ska säga. jag hoppas på att den snart försvinner så jag slipper lida. Lider redan tillräckligt så ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0