Drive


Bildkälla & textkälla.

HANDLING;
En stuntförare från Hollywood drömmer om att slå sig fram på de professionella racingbanorna. Samtidigt som han frilansar som förare i den kriminella världen retar han upp några av Los Angeles farligaste män. Det finns bara ett sätt för honom att överleva, att göra det som han är bäst på: köra snabbt!

ÅSIKT;
Alltså tyvärr, filmen var keff. Nej, inte min smak alls. Personligen tycker jag att den var oootroligt seg och händelselös. Det kändes som om filmen hade fastnat för att det var så långa pauser i filmen. Jag som hade väärsta förväntningar pga av all reklam. Rekommenderar den egentligen inte, men kolla på den om du vill. ^^ Den går en 1/10 av mig. HAHAH, keff....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0