The embarrasing moment when you realize that person wasn't waving at you.


Oavsett hur mycket jag än klagar på mitt schema så kommer den inte att ändra sig, därför säger att jag är nöjd med mitt schema nu.Tog ett tag att acceptera den, men nu så! Happy thoughts Linda. Hursomhelst sitter jag här hemma och pluggar japanska, kort skoldag på tisdagar. Har funderat lite fram och tillbaka om jag gjorde ett bra val, det där med japanska. Jag menar, jag ville läsa det men nu känns det så jobbigt på något sätt. Det kanske inte är roligt längre? Onödigt att byta nu när jag bara ska läsa japanska den här terminen sen no more languages! Förutom engelska och svenska då. Aja, skit inlägg... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0