Journey 2: The Mysterious Island

Textkälla & bildkälla.
 
HANDLING:
Sean Anderson ger sig ut tillsammans med sin mammas pojkvän för att hitta sin morfar, som är försvunnen på en mytisk ö.
 
ÅSIKT:
Egentligen skulle jag kolla på The amazing spiderman på bio men David ändrade sig. Istället blev det denna film som vi såg hemma.↑ Jag hade inga förväntningar när jag såg filmen för att jag inte var intresserad. Men gav den en chans ändå och hur var den då? Nja.. Jag vet inte. Den var inte superbra, förväntade mig inte det heller. Antar att den är en helt okej familjefilm. Jag får en känsla av att filmen är till för att se i 3D eftersom att det fanns jättefina effekter i filmen. Filmen får en 4/10 av mig. Och så har jag inte ens sett ettan, nice job Linda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0