Seven years of bad luck, well.. that's me now.

Tumblr_lzr6j0q2ne1qkgvsyo1_500_large
we♥it.com
Nu kanske jag vet varför detta drabbar mig! Igår eftermiddag när jag skulle kika längst in i mitt skåp så tappade jag min puder och hela den sprack till hundra bitar och spegeln där inne fick en spricka. Och vad betyder det? That's right, 7 års olycka och det där med bilderna var den första och nu har en annan skett. Hittar nämligen inte mina hörlurar som jag la på bordet igår kväll. Har letat som en galning och har fortfarande inte hittat den. Vad kommer här näst? Att jag tappar en parfym på golvet? Vill inte ens tänka tanken.. Gosh..
 
UPDATE;
I frrriiikkkiiing found it! Jävla lillasyster som tar ens saker och säger att hon inte har den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0