DIY - Studded collar


Snygg va?! Satt och gjorde den under typ minilovet som vi hade. Tog aslångt tid för att de gjorde ont att stoppa in och så böja och hela den där processen. Men nu är den klar och visst är den snygg?! :D Gaah, it's awesome! Har typ använt alla mina guldnitar så jag måste köpa fler, tror jag. Ska ju fixa ett par svarta shorts också som jag har sagt tidigare. Fast det får jag göra när jag har tid.
Den här kragen ovan gjorde jag med hjälp av en gammal skjorta och nitar. Klipp av kragen från skjortan och börja placera ut nitarna och nita fast dem. Så svårt är det inte ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Snyggt!

2012-05-24 @ 21:51:43
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0