I'm wearing Nordic cab of Sweden in the color NP02.


Bär en vacker brun sandfärg på naglarna. Ser så mjukt och stilrent ut, samtidigt väldigt chic om jag får säga det själv. :) Igår blev det iallafall crosstraining iallafall och kände mig jävligt stolt! Däremot blev det ingen crosstrainer idag pga skolan men det tar jag en annan gång. Imorgon är det NP i ENG B skriftligt och jag förbereder mig mentalt nu.. :S Aja, ska sluta tjat om det tråkiga! Det bästa är ju ändå vädret, så soligt och skönt men ack att jag inte får vistas ute i solen allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Sally & Emma

Sv: Tack så jätte mycket :D



Just nu har vi FRÅGESTUND, skulle vara super snällt om du kunnde snälla några frågor <3

2012-05-04 @ 16:34:24
URL: http://lifestylephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0