Never say sorry for what you feel, that's like apologizing for being real.

Behöver verkligen trimma håret snart känner jag. Har liksom ingen form eller volym. Dessutom känner jag att jag behöver en förändring med håret. Sparar till långt hår igen till studenten men att trimma håret lite bör inte skada. Så ska göra det så fort jag har tid. Sluta iallafall skolan vid 12, sweeet! Gotta love these early days. Dock är jag inte så fri egentligen.. Aja, slipper sitta i skolan och känna mig skit. Ja, har en sån där känner-mig-ful-dag iidag, so let me be.
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Heeej fina!! :) asewome blogg jag hittade:))
Du är fiiiin, fina du!:
PUSSS

2012-11-07 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0