And the memories when we was kids, it's makes me happy.

Kommer ni ihåg när man var yngre och fick skorpor till mellis? Man fick typ två st var med ett glas blåbärssoppa till. Och man ville alltid ha mer för att det var så gott, eller jag tyckte det iallafall, fast man fick inget mer eftersom att det var "mellis". Tider det alltså.. Fick det minnet idag när jag fixade min lilla mellis som bestod av fem skorpor och varm te.
Förövrigt har jag varit på en sån där hat-humör. Hatar på allt och alla. Har varit på det humöret sen i fredags eller lördags.. Ibland har man sina hat-perioder och just nu har jag min. Dock tror jag att den håller på att försvinna nu. Känns som om all hat har kommit ut och det känns typ tomt och rymligt i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0