Without struggle there is no progress

Tumblr_mau1dinc8w1r3re9io1_500_large
Just nu vill jag bara mocka ebay på käften. Eller inte själva ebay men försäljarna där. Hur långt tid ska man egentligen vänta tills varorna kommer? Jag har snart väntat i typ en och en halv månad och varorna är fortfarande inte här. Dessutom har det redan gått x-antal dagar för att kunna lägga ett "åtal" eller vad det nu det är. En en typ konfliktlösare. ÄÄH, kan inte beskriva det! Blir galen kort sagt. Jag hoppas verkligen att de kommer snart annars får de lösa problemet på något annat sätt för det är liksom inte mitt problem att varorna inte kommer. Aja, nog om det. Har massa andra saker i mitt liv som jag måste lägga min energi på så tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0