BACK IN TOWN!

Och så är man hemma igen, AAAHH.
Så jävla trött jag är.
Visst sov jag på båten, men det var inte så där speciellt skönt ^^

Kort om kryssningen;
Tog våra tickets och så gick vi på. På vägen till båten tog de foto och jag försökte gömma mig. Ni vet ju, eller kanske inte, men jag HATAR att fotas, MEN ÄLSKAR att ta foto.
Anyway, gick runt lite på båten, åt middag. MMHM, buffé! Proppade in mig så mycket det gick.
Efter middagen gick vi runt i båten. Vi, alltså alla barn typ, gick runt till affärer, klubbar och spelrum. Gick också ut, eftersom att det fanns fullisar överallt. Skit asså, de supar så fort de kommer ombord.
Stack till våra hyttor och chillade lite där. Vi var där ganska länge och alla småbarnen hade typ somnat och jag och brosan stack ut igen. Vi gick till en klubb och där fanns det en vakt. Och ni vet ju, vaktar släpper inte in mindre-åringar, det vill säga, under 18.
Ah, vi stannar utanför och brosan säger att jag ska in, men jag säger att jag inte kan. Men hallå? en vakt vaktar ju!
Men det sket brosan i för han gick bara in. Men efter en stund gick jag oxå in och vakten märkte ingenting, eftersom att några fjortisar försökte övertala honom. SÅ SYND ASSÅ! Medan de står och snackar lyckas jag ta mig in, HAHAH. Stackaren...

Woow, ganska så lång text, eller?
Men ah, det var lite om min kryssning.
Bilderna kommer sen, ska nu dra ut och gå lite. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Denice

sv: aa :) Jag har dom på min data. Ska jag skicka bilderna till dig på din mail?

2009-04-11 @ 18:31:37
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Aziza

samma här, gillar också hans ögon :)

glad påsk!

2009-04-11 @ 20:30:40
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: sessah

Låter riktigt härligt! jag har just kollat film med familjen :D

2009-04-12 @ 00:07:27
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: ugbad

naaw linda :)

2009-04-12 @ 00:53:13
URL: http://ttriippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0