Fuck i wrote so much and now it's gone..

FAN! Skrev det fetaste inlägget och så hackar internet upp och sidan stängs ner. Fuck, orkar inte skriva om nu -.- Jag är iallafall hemma från en underbar kryssning med familjen, Ronny och faster. Shoppade en massa säger jag. 4 st parfymer, woho. Linda like it mucho! :) Måste fixa om lite här inne i rummet nu bara för det (aa) Vi köpte även en massa godis så att det inte är sant liksom. ^^ Tog inte så många bilder denna gång, ville bara njuta. Men de bilder som jag har tagit ska jag lägga in här, om de är intressanta vill säga. (a) Nu har jag iallafall shoppad klart på båten, nu ska jag shoppa på land. Hello guys? Mellandagsrean, here I come! :)

Kommentarer
Postat av: C

Snygga bilder :D

2009-12-27 @ 14:59:30
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0