When strangers become friends.

Woops! Just nu håller jag på att fixa mig innan Ronny och faster kommer hit innan vi hoppar in på båten. Måste hinna göra alla saker, packa och fixa håret. Sminket är already done! (: Hur ska jag ha håret?.. Lockigt? Rakt? Uppsatt? Jag vet! Ska göra lockar, sedan sätter jag upp håret, inte allt men halva typ. Eller en tredje del. Nåja, jag sätter iallafall upp den med en fjäril. Pretty pretty! :) På mig ska jag ha en vit baslinne. Över det ska jag ha min vita skjorta från Ginatricot och så en svart väst från NewYorker. Svarta leggings och så mina klackisar! Hot or what? ^^ Måste sluta skriva nu om jag ska hinna med allt! Smell you later!

Kommentarer
Postat av: m'bjang

haha, tack ;)

<3

ha de kul på kryssning.

2009-12-25 @ 18:36:19
URL: http://mmelissa.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack så mkt för din hjäpl. Det uppskattas att du inte bara säger "Ne, det kan jag tyvär inte hjälpa migmed elr förklara". Som många andra som vet hur man gör säger:S

Men JÄTTE stort tack för din hjälp. Som tack så kmr jag att ha din baldn mina länkar:)



Kram Sara

2009-12-25 @ 23:04:55
URL: http://bustjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0