I'll be gone for a week, don't miss me too much now ^^

LONDON BABY, LONDON!
Sitter här och sms:ar M.B och chattar med R.M om dagens resa! ^^ Jag är superspänd att jag nästan får lite panik! Vet inte om väskan är för stor, eftersom att bagaget får väga högst 15kg. Jag har inte den blekaste aning om hur mycket den väger.. ;S Men vi får hoppas att den väger 15 kg när jag är på flygplatsen och att den väger 15kg när jag kommer hem, annars får jag paya cash om den väger mer! :O Typ 350 sek eller nåt :S

Ska nu fortsätta att packa och göra mig redo fast jag drar vid halv fem ^^ Men bättre tidigt än sent nu när man verkligen måste passa tider!

Detta inlägg blir förmodligen mitt sista idag och kanske veckan som kommer. Får se om jag får tillgång till en dator där. Annars får ni ha ett superbra påsklov!

Bild lånad av we♥it.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0