Missed you so much, and now i'm finally here! ♥

Bild lånad av we♥it.com.

HEEEEJ!!
Omg, förlåt för en superseg update, men har inte haft tillgång till internet i England. :/ Vi hann bara att blogga en gång där då vi satt i ett cafe som ni säkert har läst tidigare. Men Lisa har, på nåt konstigt sätt, lyckas blogga lite. :)
Men nu är jag äntligen hemma och jag ska skriva om min vecka i England snart. Och visa er bilder, såklart! :D Har tagit rätt så många tycker jag, men kunde faktiskt ha tagit fler ^^
Ska även ta bilder på alla saker som jag köpt, men det kommer ta tid så ni får hålla ut ^^ Hoppas nu orkar göra det! xD
Nu måste jag hinna fixa lite här med resväskan och alla plaggen and stuff. För mi underbara mamma håller på att laga mat till mig, gosh.. har saknat hennes mat asmycket! ^^ Inte för att det var fel på Englands mat, men mammas är ändå bäst? :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0