And people say that we are different and i guess they have right on that one.


Mamma bad mig visa kläderna som jag köpte och hon och jag har inte samma smak när det gäller kläder. Så fort jag visade mig gav hon mig den där blicken vad-är-det-här-för-något-skit-du-köp? Och ja ba: whaaat?! HAHAH. Och så visade jag det sista plagget till henne ↑ och så säger hon: Nästan..nästa. Man ba; what?! HAHAH, vaddå nästan? Alltså enligt mamma faller det sista plagget i hennes smak, nästan. Mamma lilla, hon är rolig hon! ♥ Sen så frågor hon om det finns i andra färger som vit och rosa och man ba nämen tjenare mamma! Svarade att jag skulle kolla imorgon så om jag hittar så köpter jag den! ;) Dock i en annan färg då.

Kommentarer
Postat av: M I M I

hahaha söt mamma! min mamma gillar det jag gillar :D jag och min syster hart yp ändrar hennes stil hahaha

2010-12-27 @ 14:18:09
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: E

HAha klassiskt!

2010-12-27 @ 14:51:50
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0