And we fighting every other day, but now it's nothing new.It's another typical day of the life of me and you.


Eminem ft. Rihanna - Love The Way You Lie Part Cover
Har bara varit hemma och lyssnat på massa cover av olika låter och måste bara säga, WOW. Finns skitmånga personer därute som är grymma på att sjunga, hahah. ^^ Fast det vet ni ju redan..
En tanke som slog mig nyss - imorgon är det sista dagen av 2010 och jag måste komma på ny nyårslöften! :O Opps, dags att börja tänka igen och se vad det blir det här året som kommer. Hm.. Brukar ni också ha nyårslöften? Om ni har, vad är det då? ^^ Alltid roligt att veta vad andra har för nyårslöften!

Kommentarer
Postat av: M I M I

haha jag har aldrig nyårslöften :D vet inte vad jag ska lova mig själkv liksom heheh

2010-12-30 @ 21:09:33
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0