Day Four: Seven things that cross your mind a lot.



Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

1. Har gått runt och tänkt på min kamera och idag fick jag den! Överlycklig ^^
2. Mellandagsrea. HAHAH, är lite desperat nu efter nya plagg.
3. En goo boi att vara med. Det blir så efter att ha sett liiite för många taiwanesiska dramaserier xD
4. Ett par snygga, nya vinter skor. Jag skulle ha köpt dem för längesen, men det blev ju inte av.. Tips nån på snygga vinter skor? Det skulle nog behövas!!! Jefla mamma som köpte före mig när hon har 1000 par.. -.-'
5. Att pappa faktiskt har köpt en Iphone till sig själv! :O Otroligt.. och jag är fortfarande kvar på 1900-talet med min tegelsten mobil som vissa kallar den för.. -.-'
6. Att vi närmar oss 2012 och det betyder att nåt ont kommer hända oss.. eller nej.. M.T har bara sagt det så många gånger att det har fastnat i skallen på mig. ^^
7. Sommaren.. åh, längtar tills sommaren så jag slipper gå runt som en fet, grön pingvin hela vintern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0