Day Ten: One confession.


En perfekt avslutning på året är ju ändå att listan tar slut idag. ^^ Och ja.. jag gillar inte punkten alls. Aja, here we go!
Day Ten: One confession.
Det här kanske kommer som en chock.. eller inte. xD Det beror ju på vem man skriver till liksom, men nu till saken. När jag var yngre så snattade jag godis. Ja, jag fick inte äta godis av mamma och pappa för att jag hade typ hål i tänderna och så. Så när vi var i affären tog jag tag i en grön hubba bubba och stoppa den i fickan. Fyfan vad rädd jag var när jag tog den att jag ville lämna tillbaka den, men insåg sen att jag inte kunde. Så åt upp den och varje gång när jag gick in i butiken så kilade det lite på fingrarna efter godis. Och nej, jag snattade aldrig mer igen efter det. Skitpinsamt ju, men tror nog alla har gjort det en gång minst.. Alla tror ju att jag är ängeln, men nää, alla änglar har dark secrets. ^^ Säger inte att jag är stolt över det, säger att jag ångrar det och tycker det är skitpinsamt. :S

Kommentarer
Postat av: Kungen

Linda varför berättar du inte om miniräknaren du snattade i skolan, vadå leka ängel HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

2010-12-31 @ 16:10:55
Postat av: Linda

KUNGEN; du snattade den ÅT mig, lägg det på minnet! ;) Och gott nytt år på dig!!

2010-12-31 @ 16:31:32
Postat av: Anonym

Sant hahah...det är därför jag inte fick så många julklappar i år, gud straffar mig hehehe.



Vi börjar skolan snart jag badar i depresion mami :(

2011-01-04 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0