Devil


Bilder härifrån.

HANDLING, lånad härifrån:
En grupp människor blir instängda i en hiss på väg till sina möten. Ganska snart börjar de, tillsammans med säkerhetschefen och polisen, inse att det inte är någon slump att de befinner sig i samma hiss. Konstiga saker börjar inträffa och det spekuleras att en av dem är Djävulen i mänsklig skepnad...

ÅSIKT;
Trodde helt ärligt att filmen skulle suga k'k. Men det gjorde den faktiskt inte. Den lyckades fånga upp min uppmärksammhet en bra stund. Spänningen skedde ju mest när det blev helt mörkt, kolla så fattar ni vad jag menar ^^ Bra film för att den utspelas sig i en hiss, så den får en 7/10 av mig. Rekommenderas till de som gillar skräck. Dock är det inte mycket skräck enligt mig då ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild du har i din header, gillar texten :)

2010-12-23 @ 10:59:25
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0