Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.

Tumblr_ldq3wch7vg1qbr1zko1_r1_500_large
we♥it.com
HAHAH, alltså ni får ursäkta att jag ALLTID ska ta Starbucks bilder ^^ But I kinda like them alot (A)


Ville seriöst bara lika kvar i sängen, men jag tvingade mig själv att stiga upp. Tåget var försenad så kom lite försent till lektionen, men mig kom typ 8 andra också så jag var inte ensam ^^ Hade den lektionen sen skulle jag till läkaren. Efter det gick jag och tog ett blodprov för att min andra läkare sa att jag skulle göra det. Jag vet inte, men alla som ska trycka upp en nål i armvecket misslyckas med att träffa min blodådra. Skitjobbigt, så efter två försök lyckades hon träffa den och jag kunde gå. Jobbigt med tanke på att jag inte är speciellt förtjust i nålar. :S

Anyhow, efter det var det ungefär 1,5 h till min nästa lektion så knallade till Mcd och stötte på två gamla klasskamrater. Så satte mig ned med dem och snackade lite. :) En av dem går i frisörlinjen så jag bad henne att ha min som modelldocka när hon skulle ha prov i färgning. HOHO, vill ju liksom färga och då kan hon ju göra det åt mig, för free också! ^^ How amazing, huh?! ^^ HAHHA, snål jag är.. :P

Så en lektion som sagt and guess what? Jag skippade den och gick runt i stan och centrum istället. Liksom det är snart lov så jag liksom förtjänar det.. right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0