Dreams don't come true because you believe they will, but because you fight strong enough to make them real.


Idag var det planerat att gå ut till centrum, meeen jag orkar inte.. Mitt rum ser för jävligt ut, likaså mitt hår. På den senaste tiden har mitt hår varit ovanligt fettigt och läste runt och snacka med P.H om det och problemet är att jag tvättar alldeles för ofta. Man ska ju egentligen bara tvätta håret 2-3 ggr i veckan. Jag tvättar 7 ggr i veckan, alltså alla dagar xD HAHAH, men kan liksom inte rå för det, för håret blir så fiint och lent då.. Så nu har jag och P.H kommit överrens om att jag INTE ska tvätta håret varje dag.. aw.. Kommer bli en fett utmaning för mig.  Nåja, vill ju mitt hårs bästa liksom. :) Dessutom sparar jag på shampoo and stuff like that.

Nu blir det lite städning i mitt rum, sedan kanske nagelfix. Är lite sugen på att göra nåt med naglarna, dock inte på mina egna. Har nyligen klippt dem så det är extremt korta. Ganska skönt, men föredrar som sagt långa och målade. (: Ska måla på mina fake ones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0