I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night, that tonight’s gonna be a good night


The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Vet att låten är typ 1000 år gammal, men just gotta put it in here. :)
JULLLLLLOOOOOOVVVVVVVVV!! Så glad och sååå trött! :D Fyfan, här ska det firas med lite dans alldeles strax! :) Ska dansa till den här låten ovan ↑ ♥
Innan vi fick sluta hade vi dos lektioner sen var det julspex som var sååå värd att se. Jag tycker att det var assrolig! Speciellt i slutet när lärarna dansade. M.T ville att jag skulle spela in, so i did it. Fast ska nog inte lägga ut den här med tanke på att de inte vet att jag har filmat och så. Men det var en rolig upplevese.
På väg till tuben ville E.J och J.P mula mig, men det gick inte. Hahha, sprang ifrån dem som en vilsen, skrattande kyckling ^^ Sen så gjorde jag och E.J en pakt och bestämde oss för att fälla V.P. HAHHA! Fast vi misslyckade lite. Alltså hon är ju inte klok! V.P alltså, hon tog tag i en bils bildörr och öppnade den! KNAAS. HAHAH! What to do? xD

Mötte upp P.H och J.P i centrum med M.T, men stack ganska snart för skulle till IKEA. Det var planerat att jag och brorsan skulle dit, men när jag stod och väntade på honom så kom hela jävla familjen med den vita bilen. Och IKEA blev det heller inte, för pappa skulle köpa en dator till David och en skärm till Lisa. Helt random alltså, vad har hänt med pappa?! xD Nåja, ska dit imorgon istället om han inte gör några random moves again..

Kommentarer
Postat av: M I M I

lkåten sätter sig på hjärnan så himla lätt!

2010-12-21 @ 18:49:11
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0