I never told you lies until I fell in love with you oooh


Keep it 100 - Tank
Jag är i behov av nya vinterskor så jag har gått runt och letat nu de senaste helgerna och resultatet har varit det samma, nada. Ska nog titta lite på nätet sen gå ut i stan också. För Uggs får jag tydligen inte köpa nu. Skitjävel. -.-' Jaja, det finns andra skor antar jag. Vill bara inte ha kärrningsskor som pappa alltid tar.. Jag må bli äldre, men hell no att jag ska bära kärringsskor nu! Goddamn dad..

Det känns som om jag behöver en ny sminkväska nu, allt mitt smink håller på att ta slut.. :O Läskigt.. Äh, får köpa på rean. ;) Yeah, that's how I roll! Och när jag ändå var i toaletten så fixade jag till där. Allt mitt smink ligger där, eller inte allt, men det mesta. Eller inte alls, smink till ansiktet ligger där, alltså skin and stuff. Iallafall, fixade till med ljus och byta ut handdukar och fyfan, det blev såååå mycket mysigare!! Så nästa helg, lördag, då planerar jag på att dra till IKEA och köpa lite ljus, ljusbehållare, och förvarningsboxar till alla mina nagellack. Åh, it's gonna be awesome! Kommer svida lite i plånboken, men det är nog värt det!

Kommentarer
Postat av: Ewie ♥

sv: jaså är han?

Det som vi ungdomar gör är ju jätteslappt^^ inte alls jobbigt.. fast de vuxna har ju jobbigare arbetsuppgifter.

2010-12-12 @ 16:18:55
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: tackar! har fixat dom själv. :)

2010-12-12 @ 20:33:57
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: u know who it is muhahahah :p eller ja hoppas de Xd ok.. nu har ja avslöjat mig, de melissa :) heh

sorry... men, HAHAHAHAHAHAH! smink till anisktet? va fan har man annars smink på :p

har du smink till fötterna i rummet eller? hahhaah linda dååå!

bästa "jag e ful när jag e sur" hahahha asså det jag menade va helt enkelt ja jag blir sur. man kan ju inte se mina vaaackra fina drag då :p HAHA

2010-12-13 @ 00:10:04
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: jag kan försöka fixa bild på det =)

2010-12-13 @ 21:28:34
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0