I try to convince myself that everything will be okey in the end.

155642_169958389692769_100000358274107_416857_2775461_n_large_large
we♥it.com


Kunde ha gått hem redan efter japanskan eftersom att jag hade en fet håltimme där sen en mattelektion. Men nej, gjorde inte det. Behövde verkligen gå på matten och plugga inför NP på torsdag. Ogillar läget alltså.. Vill verkligen inte få ett frikking G.. :S Jag känner på mig att jag kommer få det. Suck. På lektionen var det lite svårt att fokusera för jag var och är fortfarande, täppt i näsan att det inte är sant! Skitsvårt att andas nu.. andas som en jävla kossa. -.-'

YES! Imorgon ska jag soooova ut och sedan drar jag på date med V.P i biblan och pluggar sönder oss med FE. Göttens! ^^ Nu ska jag plåga mig själv med lite matte.

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

var med i en av mina jultävlingar, fler tävlingar kommer upp under veckan om inte denna föll dig i smaken!



http://eeeelins.blogg.se/2010/december/jultavling-nummer-1-semester-i-vinter.html#comment

2010-12-07 @ 00:02:57
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0