I'm great in bed. I can sleep for days.


Sov till tio idag och gissa om jag njöt?! Sååå skönt, sen var det bara tre lektioner och så hem igen. På vägen hem plockade jag med mig lite godis. Blev lite för mycket dock! xD HAHAH, äh, det är bara att vara glad och äta upp det ^^ Till middag blev det kebab i centrum med alla. Första gången jag ser pappa käka kebab! Eller okej, inte första då, men det var ett tag sen han åt det.

Snart är det dags för mig att införskaffa en systemkamera!!! OMG!! Gissa om jag är typ glad?! Som bara den!! :D Har kollat på två stycken, dock från samma märke. Ända skillnaden mellan dem är att ena av den har en högre HD-kvalité vid inspelning annars är det nästan som lika. Men mer om kameran kommer inom kort! :)

Kommentarer
Postat av: mmmB

vilket märke :O? jag tänkte satsa på nikon :)

åååh linda du är såå vacker min vän! :) och kusin :D

2010-12-13 @ 00:21:39
Postat av: Anonym

ur gd in bed misstolkades nästan.

2010-12-13 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0