Maybe it's okay to still be a kid once in a while.

5244632692_ff9b84fcc5_z_large
we♥it.com


Det var tänkt att dra till IKEA idag och kolla lite nödvändiga saker till mitt rum, men brorsan skulle plugga inför tentan på måndag så det blev inte av. Sedan tänkte jag om och funderade på att gå runt lite i centrum, men sen slog det mig i tanken att jag inte har busskort. Ja, jag har blivit så mycket latare nu ^^ HEHE. Så till slut blev det en hemma dag med slapp och godis. Och fyfan, så jävla skönt att bara vara hemma och slippa bry sig hur man ser ut and stuff. Hehhe, har varit så upptagen med att göra massa saker hela tiden, men inte nu längre! Eller förtillfället ^^

Kreativiteten strömmade igenom mig som ni kanske märkt i det tidigare inlägget. Ville skapa fler saker, men hade inte de verktygen så det blev att glo på youtube och möblera om lite i skrivbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0