My wishlist 2010


Första året som jag skriver en önskelista här på bloggen. Har inte gjort det tidigare ju, och hade heller inga funderingar på att göra det tills M.B sa att jag skulle göra det. Jag är en sån person som gillar allt man får av nåogon så jag tyckte att det lät lite självisk, men så tänkte jag; Vafan? Det är ju min blogg så jag får skriva vad jag vill, right? ^^
OBS; Sakerna är inte i rangordning så ta det med en nypa salt! ^^

Smink – allt från mascara till ögonskugga till massa andra smink!
Smycken – Speciellt ringar! Stora som små, men föredrar stora med fina färger ^^
Presentkort – Alltid roligt att få det.
Nagelsaker – Glitter, stickers eller nagellack. It’s up to you.
Kläder - Man kan aldrig få för mycket.
Skor - Samma gäller det med skor. :)
Parfym – Behöver! :O
Stora kuddar - Behöver till mig feta säng ^^
Väska – Helst en stora sådana så skolböcker får plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0