This is the end of the chapter 2010.


Vid åtta blir det paarrtyy hos J.P! Wooohoo! Vi ska dansa in 2011 samtidigt som vi dansar ut 2010, yeah baby! Dock måste jag dra hem innan tolv slaget för att fira brorsans födelsedag, hela 22 år! :O Hahha, gamling. Nej, skojjar ju bara.
Hm, sitter här och tar det lite lugnt med musik. Fuck, måste på toa, kissnödig!! Ah.. såja, åter till bloggandet. Jo, det är ju så att jag måste komma på några nya nyårslöften och just nu kommer jag inte på den sista.. GRR, frustrerad.. Äh, kommer på det snart hoppas jag! Annars får det bara vara två st ^^ Anyhow, take care! ♥

Kommentarer
Postat av: M I M I

hoppas din kväll var underbar!!

2011-01-01 @ 14:22:14
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0