Day One: Ten things you want to do before you die.

Day One: Ten things you want to do before you die.

Day Two: Nine things about yourself.

Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Day Five: Six men you think are totally handsome.

Day Six: Five things you like to do.

Day Seven: Four turn offs.

Day Eight: Three turn ons.

Day Nine: Two favorite songs.

Day Ten: One confession.


Listan är lånad från Mimi och tänkte att jag också kunde göra en sån nu när jag har massor av tid! :)
Day One: Ten things you want to do before you die.

1. Hoppa bungyjump med nån awesome friend(s)!
2. Hoppa fallskärm så att fejan blir helt kansig och ta foto på det!
3. Resa runt, främst till USA, Japan and China med mina närmaste.
4. Shoppa loss så att jag blir tvungen att leva på mamma och pappa igen. ^^
5. Find a hot guy and hook up with him!
6. Bilda familj när mitt liv är över och bli en jävligt snygg mamma.
7. Bygga en walk-in-the-closet och göra alla avis (A)
8. Bada i en sjö med en mysig kille under stjärnorna.
9. Spela piano inför en minipublik.
10. Slå ner en kille och visa att tjejer faktiskt är starka.


we♥it.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0