To find ourselves, we must first lose ourselves


we♥it.com. redigerad av mig.
Hallelujah moment! Skrivningen på NP gick väl bra antar jag, det kändes som det. Nåja orkar inte snacka om det. Film på svenskan, frivillig mattelektion och så historia. Åh, historia dödar mig.. Långsamt och plågsamt.. Gillar inte heller att vi har prov på det på torsdag nästa vecka. :S

HAHAHA! Alltså nej, vem cyklar när det är vinter? HAHAHAHAHA! Jag och V.P var på väg mot tuben och så hör vi massa ljud och jag ba: Men orkar vara högljudda. Nåt i den stilen och så ser vi att en kille ligger nere medan en annan tar upp cykeln. HAHAHAHAH! Och ja, kan man ju gissa på att de faila totalt med att cykla tillsammans. Alltså det var så sjukt! Jag garvade när jag gick förbi, lite elakt kanske men vafan! Det var ju roligt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0