We change, we grown up, we fuck up, we love, we hurt, we're still teenagers. We're still learning.


M.B är helt inne i glöggen medan jag poserar för fullt ^^
Två och en halv timme i biblan idag, fan vad jag förtjänar lite soft nu alltså. Ska kolla på lite serie medan jag håller på att ladda upp en video på FB. HOHOHO! Asfunny! Alla som har min på FB, check it oooouut! När den är ute vill säga.. Ska också ladda upp den här tror jag.. När jag orkar.. Alltså ååh, mitt nätverk är knas! Den knsar hela tiden, först så funkar den, sen inte och så håller det på så. Vet inte vad felet är, men hoppas att det fösvinner utav sig själv. Äh, nu blir det serie sen plugg återigen. Have it nice peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0