Why the hell would I work for what I want, when I can just lie in bed and fanaticize about it?


Sååååå jääävla kallt!!!!!!!! Håller på att typ died here.. nej, men seriöst, det är svinkallt! Blir fan kall om fötterna.. Tror att jag måste invenstera in ett par snygga, varma vinterskor på rean alltså. Det är ett måste. Sen måste jag också skaffa min ett par läckra skinnvantar. Hm.. funderar om jag ska skaffa svarta eller bruna.. Hm.. Och så måste jag skaffa en mysig halsduk även om jag har ganska så många här hemma. ^^

Min hals.. har lite ont i den att det känns som om det kommer bli värre imorgon. Hoppas inte. Orkar inte ha ont i halsen.. -.-' Men om man ska se från den ljusa sida.. IMORGON ÄR DET FREDAG!! Men det bästa är ändå att jag har sovmorgon imorrn! :) Lycklig! Lite mindre lyckligt är att jag kommer få slita aset av mig innan jullovet. Har två grupparbeten som måste in, NA i matte, historia prov, drama prov, och lite små förhör här och var.. Bäst att sätta i gång va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0