Boy, turn around and walk away. You'll not get this stuff.


Bild lånad av we♥it.com.

Frusen och kall sitter jag här med en kopp te brevid mig efter att ha sålt massa kakor i mitt område! Fan vad bra vi är tjejer! ♥ ♥ Vi lyckades sälja 12 st, har pengarna här. Vi fick 20:- i dricks, om jag inte har räknat fel xD Juste tjejer (Ni som läser detta^^) jag har tagit mina 10:- ^^ Så, det sagt nu xD Pappa köpte förresten två st, så måste hämta nya till kusinen som har beställt 4 st! :) De kakorna som pappa köpte smakade jag, fan.. jag som INTE skulle äta sötsaker.. :/ Har även käkat chips nyss för Lisa gjorde det -.-' Äh, lite skadar väl inte liksom? :P Får unna mig lite när jag ändå lever livet ^^ Måste dock hämta nya kakor imorgon till kusinen ^^

Sista dagen imorgon innan jag drar på sportlov, fan vad gött! =D Måste skriva klart min engelska uppsats och sedan kan jag chilla! ^^

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-26 @ 11:01:30
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0