It seems because of you our memories can't be changed.

Bild lånad av we♥it.com.

Gissa när jag vaknade idag!? xD Klockan 9 typ.. like, sleep while you can? xD Så har bara pluggat nu typ, när jag ändå är pigg och så :)

Igår köpte jag små ursöta cupcakes från Bikbok and I totally love them all!Kärlek till dem! :) ♥ Såg även en jättesöt ring som jag ville köpa med gjorde inte det, ångrar mig grovt att jag inte gjorde det! :/ Så ska skicka iväg Lisa till centrum och se om hon hitter den där så kan hon köpa den till mig :) Dessutom så behöver jag lämna böcker, men orkar inte göra det, så Lisa får göra det med. ^^ HAHHA, stackars Lisa, måste jag allt för mig (A) SAJK. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0