Just to hear your voice make me wanna see you again.


Bild lånad av we♥it.com. Redigerat av mig.

Klockan är snart tio och jag måste börja käka snart. Och även fixa mig ^^
För idag ska jag på öppet hus på Nackademin med bästaste M.T! ♥ Kolla runt lite och fråga frågor. M.T vill ju dit så passar på att följa med. Vet inte vad jag ska förvänta mig av den skolan, så vi får väl bara se och hoppas på att den är fin ^^
Efter öppet hus så har vi tänkt att knalla runt på stan en stund, eftersom att jag vill det! xD Var ett tag sen jag var i stan. Vill köpa lite nya saker. Längesen jag gjorde det känns det som ^^

Nåja, nu måste jag kila iväg, annars hinner jag inte med det jag ska hinna med! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0