Look who is here, mister sun!

Bild lånad av we♥it.com.

YES! Solen är äntligen här och jag känner lite vårkänsla som är på väg! :D Underbart! :D Hoppas det blir sol imorgon med och plusgrader, men det tvivlar jag på ^^ Men hoppas kan man ju alltid göra. För imorgon ska jag ta och sälja kakor återigen. Great.. not. Nåja, om man vill ha en fin bal så lär man väl slita lite för det ^^ Som jag slet med discot som jag tror kommer ej bli av, så jag skiter i den nu. Orka kämpa när ingen hjälper till liksom.

Var hos ögonläkaren idag på en undersökning, får svaret nästa vecka. När jag ändå var där passade jag på att fråga om kontaktlinser. Ja, jag vill ha! xD Hon sa att man måste till optikern och fråga och undersökas där och sånt. Får väl beställa en tid eller nåt, för jag vill verkligen ha linser. Kommer dock inte att använda dem dagligen, utan använder dem vid speciella tillfällen, i mitt fall, balen. :) Hoppas jag hinner skaffa mig linser innan dess!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack :D

Jag lackar dom med top coat varannan dag :) i två lager så håller dom bra!

Okej stärkande nagelack funkar också ^^

Du målar dina naglar jättefint föresten :)

Kram

2010-02-24 @ 16:39:18
URL: http://egoistiskbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0