Nobody has to guess that Baby can't be blessed.

Bild lånad från Lookbook.nu.

Tog sex kak-paket med mig hem för att sälja dem och jag lyckades att sälja endast två av dem -.- Inte mycket, men ska fortsätta sälja imorgon igen! Pappa köpte en, och min granne en, så det är bra ^^ Pappa tänkte köpa alla, men när jag sa att jag skulle hämta fler slutade han att köpa xD HAHHA. Pappa, han är konstig han :P

Att samla in pengar till balen går väl rätt okej skulle jag tro. Vi säljer kakor, vi ska hålla disco och vi ska ha andra saker, såsom loppis och kanske en konsert. Men idag på slöjden så kom jag på att vi kan ha modevisning med! Ja, en modevisning skulle inte bra så dum ide alls! Ta några kläder från slöjden och andra kläder hemmaifrån och style om dem. Pimpa till dem och så. Fett bra ju! Sedan kan jag vara make-up/hår artist, är inte speciellt bra på det, men man blir bra med tiden! ^^ ÅÅH, skulle vara så bra ju! Ska ta detta som ett förslag med bal-gruppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0