She just want to hold you hand and never let it go.

Bild lånad av we♥it.com.

Höll nära på att dö idag! Okej, inte dö, dö, utan mer dö-av-plugget! xD Det var på svenska lektionen som de hände när vi snabbt gick igenom nationella. Insåg då att jag hade massa slarvfel att jag trodde att jag vara nära på att på ett IG. Spikat.. och så fick jag veta mitt resultat och tack gode gud! Fick G, ett poäng från VG!! AAAAAH! Gissa om jag är typ överlycklig?! xD HAHAH. K.H ska se om hon kan göra så att jag får ett VG, gå igenom mitt prov igen och kolla extra noga. :) Hoppas, hoppas! :)

Äntligen helg och jag behöver verkligen det! Om två veckor är det lov och jag längtar som in i helvetet! Behöver komma iväg, bort från denna miljö och bara chilla ut lite ^^ You know, need some space :P Anyway, drar ner till E-tuna om två veckor, tror jag, om det inte blir andra planer.

Förövrigt denna helg så ska jag ta och plugga samtidigt som jag ska fira nyår, kinesisk nyår med min underbara gula familj! ^^ Hahha! :) Skulle in till stan imorgon och fira med andra kineser och alla som vill fira, men orkar inte. Det är samma draken-dans varje år. Lägger in bilder från förra året på söndag då det är nyår! :) 

PS; Bilder från museet är nu inne på FB. ALLA BILDER! xD  


Kommentarer
Postat av: nonym

kan du skriva om något roligt?

TYP vad var det roligste som hänt under veckan som gått? eller under januari månad? :)

eller... en rolig upplevelse i ditt liv som du alrig glömmer ;)

2010-02-13 @ 19:53:35
Postat av: Melissa B

fina pics :p

lajndow kan du fixa design ti moi ;)??

2010-02-13 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0