Take me to a place where I can relax all day long and forget about everything

Bild lånad av we♥it.com.

SNÖSTORM, AAAAH!
Börjar tröttna på all snö nu, visst var det okej i början. Det är ju det alltid, men nu tröttnar jag.. rejält. Vill att all snö ska försvinna så jag slipper gå i mina vinterskor och ta på mig mina sneakers och sommarskor! :)
På tal om skor så behöver jag köpa ett par nya höga sneakers och så mer klackisar! :) I love high heels ♥

Imorgon börjar äntligen elevensval, nåt som jag faktiskt har sett fram emot (: Mitt förstahandsval som jag valde var bal, sedan skoltidning. Fick såklart bal och jag har massa tankar och ideér om hur vi ska samla in pengar till vår bal. Men problemet är alla människor, kommer de hjälpa till eller inte? Jag menar.. de kan inte få allt serverat, de måste jobba lite de med. Lite orättvist är det om det bara är vi i balgruppen som ska sliter för alla pengarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0