The answers to the questions

Nu är det dags att svara på frågestunden.  Blev inte lika många frågor som mina förre frågestund, men det beror på att jag har tappat massa läsare sen somras. Men here we go med de frågor som jag har fått nu! :)

Visst är din kompis Jelena bäst? Jag såg henne idag, asså vad roliig hon är, håller inte du med? :D
Hehhe, hon är rolig, men inte bäst. För den som är bäst måste ju vara jag. :D:D xD

Bästa citat?
Jag gillar många citat.. Kommer inte på någon just nu xD

Vem gillar du?
Just nu gillar jag ingen speciell.. :/

Berätta något som iiiiiiiingen vet om dig!
Något som ingen vet om mig? Gud.. 
 
Är du oskuld?
Jag har inte haft kille så jag har inte haft sex.

Vem är den första du pussa?
Menar du på kinden? Har inte pussat någon on the lips :P

Vem är finast i din klass/skola? (om du måste välja)
ÄrligSt talat så finns det inga fina.. Men söt finns däremot :P A.R är en av dem ^^

Vem är den tuuungaste shunon du känner? ;)
Shunon? xD

Vem är den mest irriterande personen du känner i din klass och varför? namn behövs ej
Den mest irriterande personen i klassen är #¤% för att ¤%& pratar så jävla mycket. ¤%& pratar alltid om struntsaker allt man bara har lust att dra därifrån. xD

Vem e finast Abel eller Robel?
Robel, för han har snyggare stil. Sry Abel, men we love you too ^^

Varför bloggar du? :)
För jag vill skriva av mig och spara minnen :)

Vad gör du på fritiden?
Umgås med kompisar && familjen. När jag har cash så shoppar jag ^^

Vilka har varit dina bästavänner genom alla år? 
M.T, hon är fortfarande det. Men även V.K, men vi har gått åt skilda vägar nu.

Tycker du att man ska ta vänskap före kärlek eller tvärtom?
Det är svårt att välja.. det är det verkligen! Men om man är riktig kär så tar man ju kärleken. För äkta vänskap slutar inte för att man är kär, om du fårstår vad jag menar xD Men som sagt, det är en jättesvår fråga! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0