When i hear your name i just want to see you.

Bild lånad av we♥it.com.

Nationella del A är nu över. Puhh, lättnad ^^ Det gick rätt så bra tycker jag (: Men sen när man kom ut och snackade med kompisarna så insåg man att man kanske har gjort lite fel. Nåja, gjort är gjort liksom. Jag gjorde mitt bästa, mer kan jag inte göra. Såg folk som hade värsta sakerna med sig, mackor, dricka && riskakor. Hinner de ens äta dem när de gör provet? ^^ Nåja, jag ska iallafall ta med mig nåt på torsdag då vi har del C, tror jag det är, skrivuppsats. Marabou digestive och en festis. Mer behöver jag inte ;)

Imorgon ska vi på en liten utflygt till någonstans. Kameran åker så klart med, ska se om batterierna behöver laddas. Sedan så fotar jag runt som en turist som vanligt (A) Heheh, bilder kommer då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0