I lie to myself, just to make it bearable.


Bild av mig.

Den här bollen slog vi sönder när vi var i E-tuna när vi körde brännboll. Gick inte så bra, Doo och Lisa fick åka och köpa en ny boll xD Hahha, vi är liiiiiite för starka va? xD

Tempraturen ligger runt 30 och det är ju frikking amazing! Kan inte vara gladare ^^ Har varit och shoppat lite, dock så hittade jag inte mycket alls. Så jag har bestämt mig för att åka in till stan imorrn och se vad man hittar där. Köpte ett par flip flops också, skönt! Men fan att mina gladiator gick sönder!! :O Dragkedjan är trasig på högra foten.. -.- Blev fett arg. Ska se om jag kan fixa det senare eller nåt, tills dess får jag undvika att använda dem ;)

Ska nog ut snart och sola lite, sen ska jag träna! Yeep, har bestämt mig nu! xD Ska träna, men ska inte minska på maten, ska minska på sockret. Får se hur det går.. HAHA! Kommer inte vara så länge alls. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0