I never thought I would hear from you again.

Puuuuh.. lite kvar att göra, men det ser fortfarande ut som en mess in here! Har möblerat om lite och rensat bland kablarna. Ser så mycket finare ut nu, men som sagt, det är inte kalrt ännu. Synd att jag inte tog en före- och efter bild.. Skulle varit roligt att se, right?

F#¤".. vet ni vad jag kom på?! Mina bilder, musik och filmer ligger i den gamla datorn som jag glömt att tömma! GRR.. måste verkligen göra det, och så är den inte ens inkopplad.. -.- Fuck, får använda davids dator, alltså koppla bort hans och sätta in min sedan föra över alla sakerna i min hårdisk. Mycket jobb som ska fixas alltså..  Fan att jag inte rensade den tidigare.. -.-

Brorsans kompis är här, G.S. Så ska passa på att sno David's dator nu när han är där nere och är social :) LAATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0