It was the kind of kiss that made me know that i was never so happy in my whole life.


Bild och redigerad av mig.

Puuuh! Nu är vi klara med städningen! Hahha, så jävla smutsigt det var, såg det på vattnet fan. Helt svart :O Men så blir det väl när man inte orkar lyfta ett finger ;) Nåja, nu är det rent och fint! Fett skönt, har dock lite saker som ska fixas. Måste rensa mitt rum lite och flytta över det till toaletten. Menar så linser och såna saker. Onödigt att ha dem i mitt rum när jag ändå tar på mig och av dem där inne. Dessutom så finns det ju plats där, så varför inte ta?

Hade också en lust att baka så gjorde också det. Jag vet, jag bakar asmycket nu förtiden. Iallafall, det ligger nu muffins och kakor där nere på köksbordet, hoppas pappa blir glad. Det var han som ville ha, han tjatade precis som vi barn.

Har också funderat på att träna igen.. alltså mina träningar varar inte så länge alls.. -.- kanske två veckor som högst sen paallar jag inte mer.. Men nu känner jag mig så slö efter mina lata dagar att jag nog måste göra det igen. Men inte nu, har slitit med städningen så jag förtjänar att äta mig tjock nu! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0