Like raindrops people walk through it.


Bild av mig.

Den här bilden togs på skolavslutningen med P.H. Vet inte vad hon tyckte om bilden och så, därför suddade jag bort henne. ;) Inte på ett taskigt sätt, utan mer på ett bra sätt.. Feel me? ^^

Planen var att paddla in till stan idag, men så regnar det och mamma vill helst att jag ska stanna hemma.. -.- Like det finns så kallade paraply? Så planen är ändrade nu, ska in imorrn och förhoppningsvis är det fint väder! Istället för stan ska jag träna, övningsköra och designa lite kanske?

GRR.. vill ha min bärbara dator now, now, nooooow! Så jag slipper den här.. den tar alldeles för mycket plats och tagentbordet är sämst. -.- Fett skönt att få den nu, då allt skulle bort! Ah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0